Alte 5 moduri prin care întorci opiniile negative în favoarea ta

(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 3 min)

Este deja al 5-lea articol prin care încercăm să vă arătăm că nu trebuie să vă speriați de recenziile nefavorabile magazinului vostru și că puteți transforma opiniile negative în lucruri pozitive.


Citește și:


Marketing Land spune că opiniile negative îți oferă ocazia de a răspunde preocupărilor clienților și de a le schimba impresia despre business-ul tău. Iată câteva sfaturi practice.

1. Arată-le clienților că-ți pasă

Relațiile precare cu clienții te pot costa mulți bani – retururi, plângeri, reclamații la autorități etc. Dar clienții cărora le rezolvi problema la prima interacțiune – fie că este vorba despre un e-mail, un răspuns la o recenzie pe Google sau Facebook, un telefon – pot deveni clienți fideli în viitor. În aceste cazuri, spune-i clientului că investighezi problema și că revii cu un rezultat – dar nu-l amăgi, chiar fă asta!

2. Folosește plângerile pentru marketingul prin conținut

Lucrurile despre care sunt nemulțumiți clienții tăi pot deveni subiecte de articole pe blog sau post-uri în social media. De exemplu, dacă ți se spune că descrierile de produse nu sunt destul de extinse, scrie pe blog-ul magazinului tău online despre acele produse, fă teste cu ele, publică poze și clipuri video. La final, link-uiește acest conținut în paginile de produs.

3. Oferă-ți ajutorul

Poți aduna nelămuririle clienților într-o secțiune de întrebări frecvente și astfel elimini confuzia din mintea lor în ceea ce privește oferta ta. Mai poți folosi recenziile negative în cadrul training-urilor interne, ca să-i pregătești pe angajați să se refere exact la lucrurile care-i preocupă cel mai mult pe cumpărătorii tăi.

4. Fă campanii de reclame plătite

În urma plângerilor, îmbunătățește aspectele criticate cel mai des și apoi promovează acele produse sau servicii. Se știe că cele mai criticate produse sunt cele mai populare, deci o campanie de reclame plătite va atrage atenția asupra lor. Noii clienți vor fi încântați de calitatea produselor și a serviciilor tale și vor începe să lase recenzii pozitive pe site.

5. Atrage recenzii, chiar și negative

Recenziile de la clienți sunt un motor important al procesului de ameliorare a ofertei și serviciilor. Încurajează opiniile lăsate de clienți prin toate metodele posibile – e-mail după comandă, pe Google My Business, pe site și în mesajele din social media. Eventual poți oferi recompense clienților care își răpesc din timp pentru a scrie ceva despre business-ul tău sau despre produsele tale.

> La Feedback.Trusted.ro, toate opiniile și notele sunt lăsate de clienți reali și verificați ai magazinelor online respective. 
> Vrei să folosești sistemul “Opinii de Încredere”? Acesta este inclus în pachetul TRUSTED.ro pentru magazinele online atestate. Iată cum poți obține și tu Marca de Încredere pentru magazinul tău online.

4 thoughts on “Alte 5 moduri prin care întorci opiniile negative în favoarea ta

  1. Ivanuca Oana

    Comentariile care nu va plac, nu le publicati… Sa va fie rusine.. Am comandat medicamente in valoare de 244 lei si le am primit toate expirate… Si acum imi astept medicamentele cu termen lung s au banii inapoi… Sa va fie rusine

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.