Ce poți face când primești review-uri negative false pe Google sau Facebook

(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 3 min)

Tuturor ni s-a întâmplat la un moment dat: după o perioadă de tip “lună de miere”, în care am primit feedback pozitiv de la clienți, au început să apară și opiniile negative. Evident că ele dor inițial, mai ales dacă ne implicăm cu trup și suflet în afacerea noastră și simțim că opiniile acelor clienți nu reflectă realitatea. Să ne gândim însă că acele review-uri pot proveni de la conturi create de concurenții noștri din piață care vor să ne afecteze negativ afacerea. De ce? Simplu: din invidie și din dorința de a face profit nu prin dezvoltarea propriei afaceri, ci prin distrugerea celor concurente.

Citește și:

Ce putem face

Dacă primim opinii nefavorabile pe Google sau pe Facebook, Moz ne sfătuiește să anunțăm acest lucru: pe site-ul/blog-ul magazinului online, pe pagina de Facebook și/sau pe Twitter. De ce? Pentru că este foarte posibil ca mulți dintre cei care citesc textele noastre să ne fie clienți sau să ne fi fost în trecut. Iar dacă ei au avut o experiență plăcută cu noi și încă nu au lăsat o opinie despre magazinul nostru online, vor face acest lucru, din dorința de a ajuta. Mai putem încerca să raportăm conținutul respectiv. Dacă Google are o anumită politică de administrare a opiniilor negative și a conținutului fals, la Facebook este aproape imposibil să îndepărtezi o opinie dovedită ca neadevărată, în ciuda asigurărilor companiei că poți face asta. Oricum ai proceda, când primești review-uri negative, nu uita să nu-ți verși oful imediat online, ci să aștepți măcar câteva ore, pentru a putea formula o poziție fermă și argumentată a magazinului tău online.
> Vrei să folosești sistemul “Opinii de Încredere”, care înregistrează review-uri de la clienți reali și verificați? Acesta este inclus în pachetul TRUSTED.ro pentru magazinele online atestate. Iată cum poți obține și tu Marca de Încredere pentru magazinul tău online.
> Citește și: Ai review-uri negative de la clienți? Nu fi supărat, de fapt va fi bine!

One thought on “Ce poți face când primești review-uri negative false pe Google sau Facebook

  1. Tamas

    Daca ai review-uri pozitive si lumea iti acorda incredere si apare un reviews negativ, nu consider asta o asa mare problema. Un lucru fals se vede de la distanta. Da, ave-ti dreptate, trebuie sa iei atitudine.

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.