3 sfaturi utile pentru a avea un magazin online de succes

Probabil ai citit tot felul de studii, analize, ai asistat la o mulțime de prezentări de e-commerce și ai citit câteva cărți despre ce presupune lansarea unui magazin online. Dar iată 3 sfaturi simple, adaptate realității digitale de astăzi, potrivit site-ului Business 2 Community.

1. Folosește fotografii care să arate cum este folosit produsul în realitate

Fotografiile de rezoluție bună sunt nemaipomenite, dar ele nu prezintă mereu contextul în care produsul respectiv este folosit de clienți. Aici intră produse precum rochii, pantofi, ochelari de soare etc. Așa că investește un pic în organizarea unor ședințe foto în care să folosești fotomodele profesioniste sau, de ce nu, prieteni dispuși să te ajute în dezvoltarea afacerii. Iată, de exemplu, cum arată unele pagini de produse de la câteva magazine atestate Trusted.ro:

2. Cere opiniile clienților și nu-ți fie teamă de criticile acestora

Peste tot în lume se vorbește despre faptul că review-urile cresc rata de conversie. Pur și simplu, nu există niciodată destule informații satisfăcătoare pentru clienți în pagina de produs, așa că aceștia caută opiniile semenilor lor înainte de a comanda produsul. Magazinele înscrise în Trusted.ro au la dispoziție sistemul de feedback Opinii de Încredere, care stabilește o notă medie a fiecărui magazin atestat. De multe ori, se întâmplă ca un client să-și schimbe nota inițială mică, după ce magazinul răspunde solicitării sau criticii sale.

sfat2-feedback-trusted

Sistemul Opinii de Încredere tocmai a împlinit un an și vă recomandăm să citiți seria celor mai interesante și pozitive opinii lăsate de clienții care au cumpărat de la magazine atestate Trusted.ro.

3. Construiește o poveste în jurul produsului și spune-o coerent pe toate canalele

Știi celebrul citat din filmul “Filantropica” – “Mâna întinsă care nu spune o poveste nu primește pomană”? Ei bine, aici nu vorbim despre pomană, ci despre conversii, dar tot trebuie să existe o poveste interesantă. De exemplu, dacă vinzi cosmetice, mult mai interesantă decât lista ingredientelor este povestea modului de preparare a acelui șampon sau faptul că acea mascara a fost utilizată de o celebră actriță într-un film de succes. Iată, de exemplu, cum descrie Mindblower.ro o hartă răzuibilă în pagina de produs:

Până la urmă, Jean-Paul Sartre susținea că orice întâmplare devine o aventură atunci când o povestești, iar filosofia a mers mereu mână în mână cu călătoritul (vezi Zen și Arta Reparării Motocicletei). Și ce poate fi mai plăcut decât să povestești cu prietenii în living despre aventurile din toată lumea, fără să fie nevoie să începi tu istorisirile? Oricine va vedea tabloul tău de călătorie va fi interesat să audă cum, cu cine, când și mai ales Unde. Cu asta te ajută harta.

Această hartă răzuibilă prezintă fiecare colț al lumii iar în partea de jos, pe lângă legendă, vine cu câteva infografice interesante, ce prezintă cei mai măreți munți sau cele mai întinse lacuri.

Prin produsele tale, poți spune o poveste despre prietenie, feminitate sau masculinitate, spirit sportiv, simțul umorului și exemplele pot continua la nesfârșit.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *