Inovații online: Declarația 200, carburanți în timp real, stickere de shopping, parcare smart la Timișoara, chatbot persuasiv

FFF te ajută cu Declarația 200

Decla.ro nu este un site de e-commerce, dar în acest domeniu lucrează mulți freelanceri, așa că ne-am gândit să vă semnalăm această facilitate lansată de Fundația Friends for Friends. În loc să-ți bați tu capul cu Declarația 200 pentru veniturile realizate pe anul 2016, completezi un formular online, răspunzi la cîteva întrebări și la final printezi declarația.

Indiferent dacă lucrezi ca PFA sau ai un contract cu drept de autor, acest site îți face viața mai ușoară. Este amuzant că la modul de lucru există și varianta „Soros” :-)


Aplicația despre carburanți

Clienţii DKV şi utilizatorii aplicaţiei DKV APP au de acum acces la informaţii privind costurile combustibillilor, deoarece compania a extins transparenţa preţurilor carburanţilor în Uniunea Europeană, cu trei noi pieţe. Astfel, după Germania şi Franţa, DKV oferă în timp real şi preţurile carburanţilor din Italia, Spania şi Portugalia.

DKV pune la dispoziţia clienţilor cea mai mare reţea cu staţii de carburanţi şi parteneri de servicii din Europa, cu peste 65.500 de puncte de acceptanţă în 42 de ţări europene. Descarcă aplicația pentru Android sau pentru iPhone.


Produsele din magazinul online devin stickere

Marketplace-ul belgian 2deHands.be a adăugat serviciul Clickable Stickers pe platforma sa de vânzări și cumpărări peer-to-peer. Tehnologia transformă imaginile încărcate pe site de cei care vând haine, mașini, bărci etc. în fragmente de tip sticker. Acestea pot fi inserate în aplicația de mesagerie pentru iOS. Nu e doar pentru distracție: aceste abțibilduri virtuale pot fi interactive și un click pe oricare dintre ele te duce la pagina produsului.

Stickerele îmbunătățesc comunicarea vizuală dintre utilizatorii platformei și ajută la creșterea conversiilor.


Parcare monitorizată online, la Timișoara

TimPark a instalat un sistem nou, mai ieftin și eficient, într-o parcare din zona centrală a Timișoarei, care va scurta timpul de căutare a unui loc liber. Locul ales pentru implementarea sistemului este parcarea de la Hotel Central, de pe strada Lenau și este un sistem diferit de cel existent în parcarea din zona Modex.

Șoferii grăbiți care caută ziua un loc de parcare în centru pot vedea câte locuri sunt libere la http://parcari.tpark.ro/.


Chatbots pentru cumpărături online eficiente

ChatX.ai, un start-up românesc, vine cu o soluție pentru a ajuta magazinele online să recupereze o parte din pierderile cauzate de coșurile de cumpărături abandonate. Bot-ul Chatx va putea fi instalat gratuit de magazinele online cu ajutorul unui plugin de WordPress care se leagă automat de pagina de Facebook a magazinului online.

Tehnologia a fost deja testată pe o serie de site-uri de ecommerce din România și urmează să fie implementată la scară largă în toamna acestui an.


Foto deschidere via Visual hunt

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *