La GPeC Summit 2017, TRUSTED.ro îți va spune cum să te diferențiezi în ochii clienților

În afară de speakerii excepționali care vor urca pe scena de la GPeC Summit 2017, vei avea ocazia să afli și să înveți lucruri practice la workshop-urile tematice. TRUSTED.ro va fi prezent cu atelierul practic numit “De la legi la trucuri practice: cum să-ți diferențiezi magazinul online în ochii clienților”. Iată ce vei afla la acest workshop:

  • Vă spunem care sunt cel mai des întâlnite probleme ale magazinelor online, din domeniul juridic și din relația cu clienții, din experiența celor 6 ani ai programului TRUSTED.ro și a unui an al sistemului de feedback de la clienți Opiniideincredere.ro;
  • Explorăm câteva noutăți legislative din ultimii ani (garanții, cookie-uri, SOL) și altele care vă așteaptă în următorii ani (de exemplu, regulamentul pentru protecția datelor personale – GDPR – din 25 mai 2018);
  • Identificăm impreună mici trucuri aproape gratuite care ajută un magazin online să devină de încredere în ochii clienților.

Vei afla ce greșeli frecvente fac magazinele online românești și cum poți face să devii tot mai bun din perspectiva cumpărătorilor tăi, de la Bogdan Manolea și George Hari Popescu.

Pe 16-17-18 mai, Bucureștiul devine capitala comerțului electronic pentru țările din Europa Centrală și de Est. În cele 3 zile se desfășoară a 12-a ediție anuală a GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de E-Commerce din regiune – care aduce industriei o zi de Conferință premium, două zile de Workshop-uri aplicate, Expo și Networking cu elita pieței românești și internaționale.

3 speakeri internaționali de neratat urcă pe scena GPeC SUMMIT

Tomi Ahonen, Rob Siefker (Zappos) si Karl Gilis pe scena GPeC SUMMIT 16-17-18 Mai 2017

Rob Siefker, directorul departamentului de Customer Loyalty al gigantului Zappos, va susține keynote-ul “Creating Customer Experiences and Satisfaction that will ensure Word of Mouth Marketing” pe data de 16 Mai, în cadrul Conferinței GPeC.

Zappos este unul dintre cei mai mari retaileri online de fashion la nivel internațional, compania fiind achiziționată în 2009 de Amazon.com pentru suma de 1,2 miliarde de dolari. Modul în care Zappos face marketing și își tratează clienții este un adevărat etalon în e-commerce, principalul crez al companiei fiind “Delivering Happiness” – best seller-ul semnat de Tony Hsieh, CEO-ul companiei.

Tomi Ahonen este considerat de prestigioasa publicație Forbes drept „Expertul numărul 1 în Mobile la nivel mondial”, având o experiență de peste 15 ani în domeniu și fiind autorul a nu mai puțin de 12 cărți de specialitate – toate best-seller. Tomi va vorbi pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT, pe 16 Mai, despre ultimele tendințe în Mobile Commerce și despre Augumented Reality, AR-ul fiind considerat de Tomi drept următoarea mass-media.

Karl Gilis se află pe locul al 3-lea în lume în clasamentul PPC Hero al celor mai buni experți în Optimizarea Conversiilor. La cererea audienței, Karl revine în România la GPeC SUMMIT pe data de 16 Mai cu un keynote de 45 de minute în cadrul Conferinței intitulat „How to seduce your visitors to buy (more)? în care se va axa pe sfaturi practice despre cum să scrii conținut persuasiv, despre psihologia prețurilor, despre scarcity și de ce este important așa numitul “social proof” pentru transformarea vizitatorilor în clienți.

În plus, Karl va susține și un workshop de Conversion Optimization pe data de 17 Mai , plin de exemple concrete pentru magazinele online în scopul creșterii ratei de conversie.

12 Workshop-uri x 90 minute fiecare = 18 ore de conținut e-commerce și marketing online pur

GPeC SUMMIT se adresează magazinelor online și tuturor companiilor care activează în e-commerce și își doresc să afle concret ce pot face pentru a-și dezvolta afacerile. Subiectele dezbătute în cadrul Conferinței și al celor 12 workshop-uri aplicate sunt de maxim interes pentru orice business online:

Cifre și statistici de piață, Customer Satisfaction, Optimizarea Conversiilor, Mobile, Usability, Web Analytics, Split Testing, Marketing Online, SEO, PPC, Social Media, E-Mail Marketing, Logistică și Curierat, Content Marketing.

Până pe 7 Mai, ora 23:59, organizatorii GPeC SUMMIT au pregătit o Ofertă Specială Early-Bird care asigură prețuri semnificativ reduse pentru cei care își doresc să participe la eveniment. Astfel, prețul unui bilet de acces pentru toate cele 3 zile de eveniment (16-17-18 Mai) este de doar 119 euro, comparativ cu 159 de euro cât va deveni în intervalul 8-14 Mai.

Detaliile complete despre GPeC SUMMIT, speakerii anunțați precum și formularul de înscriere la eveniment sunt disponibile pe site-ul GPeC: http://www.gpec.ro/gpec-summit-mai/.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *