Opinii de Încredere de la clienții magazinelor online (Infografic și comunicat de presă)

Comunicat de presă (DOCX, PDF)

București, 30 martie 2016 – La aproape cinci ani de când oferă Marca de Încredere magazinelor online românești care respectă un set de standarde, Programul Național pentru Certificarea Magazinelor online TRUSTED.ro lansează sistemul „Opinii de încredere”. Este vorba despre un sistem public de feedback de la clienții reali ai magazinelor online, administrat independent față de magazine și clienți​.

Feedback.Trusted.ro vine și cu avantaje certe pentru magazinele deținătoare ale Mărcii de Încredere, printre care:

  • Toate notele primite de la clienți sunt publice;
  • Magazinul poate răspunde la problemele ridicate de către clienții lor, iar clienții pot corecte nota după feedback-ul magazinului;
  • Nota magazinului va apărea pe logo-ul TRUSTED.ro de pe site-ul fiecărui magazin​;​
  • Chestionarul trimis va putea fi personalizat ​î​n mai multe moduri, inclusiv prin adăugarea unor întrebări suplimentare.

Dacă problema semnalată de cumpărător a fost rezolvată de magazin, clientul are posibilitatea de a trimite o nouă notă (mai bună) magazinului​.

Bogdan Manolea, co-fondator Trusted.ro, explică rolul noului sistem de opinii de încredere:

„Discutăm de multă vreme în cadrul Trusted.ro cum poți să asiguri că un magazin online este de încredere. Setul nostru de criterii juridice și de bune practici poate fi doar un prim pas în acest sens. Nivelul următor de încredere îl creează clienții magazinelor care pot să spună dacă ei au avut o experiența de cumpărare plăcută sau nu. Administrarea și publicarea necenzurată a acestor opinii în mod independent este modalitatea în care un magazin își poate dovedi nivelul real de încredere pe termen lung. Iar sistemul Feedback.trusted.ro le oferă magazinelor această oportunitate.”

Datele furnizate de clienți sunt securizate și nu sunt păstrate de TRUSTED.ro sau de magazinele participante, ci sunt șterse după publicarea feedback-ului​. Magazinele care se înscriu în Programul TRUSTED.ro beneficiază de unele avantaje semnificative în perioada promoțională (până în 31 martie 2016 inclusiv). Detalii, pe site-ul TRUSTED.ro.

Cum funcționează sistemul – INFOGRAFIC

Cum-functioneaza-sistemul-Opinii-De-Incredere-INFOGRAFIC-final

Despre TRUSTED.ro

TRUSTED.ro este un proiect implementat de Gala Premiilor eCommerce, Legi-internet.ro și Asociația pentru Protecția Consumatorilor din România. Marca de Încredere Trusted.ro este un logo distinctiv acordat magazinelor online care îndeplinesc standardele de calitate impuse de către proiectul TRUSTED.ro.

Despre InboxTarget

InboxTarget este o platformă de marketing dedicată magazinelor online, ce oferă servicii de creștere a ratei de conversie prin personalizare și automatizare. Campaniile oferite sunt personalizate și reflectă atât nevoile fiecarui utilizator în parte cât și specificul magazinului. Pentru mai multe detalii, vizitați inboxtarget.ro.


Pentru mai multe informații, contactați: Lucian Rotaru / 0748 089 008 / lucian (@) trusted.ro

Un comentariu despre “Opinii de Încredere de la clienții magazinelor online (Infografic și comunicat de presă)

  1. Vladimir

    Un sistem revolutionar si de mare necesitate in industria romaneasca. Il putem extinde peste tot, in administratie? Asta ar fi extraordinar. Felicitari geniilor care au pus la punct si implementat un astfel de sistem. Felicitari si firmelor, magazinelor, care au acceptat sa intre in acest sistem. Asta arata ca sunt multi cei care doresc performanta si transparenta.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *