De ce încrederea clienților este importantă pentru magazinul tău online (raport)

Firmele de e-commerce petrec mult timp și cheltuie bani în asigurarea magazinelor lor față de viruși, hackeri și orice tip de malware imaginabil. Chiar mai mult timp și bani sunt investiți (sau ar trebui investiți) pentru a asigura confidențialitatea datelor personale ale clienților. Raportul realizat de Safe.Shop demonstrează că verificarea de către terți reprezintă cea mai bună modalitate de a crește încrederea.

VIDEO > Cum trebuie să se pregătească magazinele online pentru GDPR (regulamentul european de protecție a datelor)

La GPeC SUMMIT Noiembrie 2017, Bogdan Manolea (co-fondator TRUSTED.ro) a spus că, din punct de vedere juridic, magazinele online românești sunt mai bine pregătite decât în 2016, însă este nevoie în continuare de educarea pieței și de dorința de implementare a anumitor aspecte din partea proprietarilor de magazine online.

Folosește date structurate în site-ul magazinului online, pentru un plus de vizibilitate

În căutările tale pe Google, nu-i așa că te-ai întrebat cum apar acele informații practice în partea dreaptă? De exemplu, când cauți un restaurant, în unele cazuri vei vedea în dreapta informații esențiale despre local. Ei bine, și magazinul tău online poate fi promovat în acest fel dacă implementezi Schema.org pe site. Astfel, clienții care te vor căuta vor vedea imediat cele mai importante informații despre afacerea ta online.

Cum a fost anul 2017 pentru TRUSTED.ro

TRUSTED.ro este programul care, de aproape 7 ani, oferă Marca de Încredere magazinelor online din România. Magazinele atestate de noi trebuie să îndeplinească un set de criterii bazate pe legislația românească și europeană în vigoare și pe bunele practici din comerțul electronic din lume. Iată câteva fapte și cifre din 2017.

De ce să mergi la croitor, când poți comanda online rochia? | Opinia Săptămânii – Zonia.ro

Cine spunea că online-ul are dezavantajul că nu vezi produsul sau că el nu arată în realitate precum arată în pozele de pe site? O clientă a magazinului Zonia.ro se declară foarte mulțumită de rochia personalizată pe care a comandat-o.

GPeC aduce raportul pieței de e-commerce 2017 > Românii au cumpărat online de 2,8 miliarde de euro

Potrivit cifrelor și estimărilor principalilor jucători din comerțul electronic românesc împreună cu GPeC, valoarea cumpărăturilor online a ajuns la 2,8 miliarde de euro în 2017, cu peste 40% mai mult decât în 2016, când s-au înregistrat 1,8 – 2 miliarde de euro. Acest lucru ar însemna că românii au cheltuit, în medie, 7,67 milioane de euro în fiecare zi din an pentru cumpărături prin internet.

Primele 20 de magazine online românești aderă la programul de certificare globală Safe.Shop

Safe.Shop s-a lansat în România în 15 noiembrie 2017, la GPeC SUMMIT, iar primele magazine înscrise deja afișează marca globală. România este a doua țară, după Olanda, în care a fost adoptată Marca Globală de Încredere. Prin partenerul local TRUSTED.ro, primele 20 de magazine online autohtone vor putea afișa atestarea globală pe site-urile lor.

Studiu DPD: moda, cărțile și pantofii sunt la mare căutare online

Doar 54% dintre cumpărătorii europeni au achiziționat ceva de pe un site străin. Clienții din categoria “millenials” sunt mai dispuși să încerce achiziții din alte țări – 61% dintre ei au făcut acest lucru. Produsele cele mai dorite online sunt cele din categoria modă (46%), urmate îndeaproape de cărți (39%) și pantofi (38%).