Vă consultăm în privința schimbării standardelor TRUSTED.ro

Vă cerem părerea în legătură cu noile standarde TRUSTED, pe baza cărora realizăm audit-urile magazinele care doresc să obțină Marca de Încredere. Spuneți-ne dacă ele reflectă realitatea din piață, dacă sunt corect adaptate noii legislații în materie de prelucrare a datelor personale. De asemenea, considerați că trebuie adăugat ceva?

Prelucrarea datelor personale în sistemul Feedback.Trusted.ro – despre GDPR și nu numai

Am creat sistemul Feedback.TRUSTED.ro ca un instrument care îndeplinește principiul de minimizare a colectării datelor, dar și principiul “privacy by design”, încă de la lansarea lui în 2016, înainte ca GDPR să fie gândit și adoptat în Uniunea Europeană. Pentru a face să funcționeze Opinii de Încredere, colectăm de la clienții fiecărui magazin online următoarele informații: ID-ul comenzii; prenumele; adresa de e-mail; județul.

GDPR: Ce date personale colectează magazinele online și ce măsuri trebuie să ia

Începând cu 25 mai 2018, business-urile în e-commerce vor fi obligate să țină evidența activităților de prelucrare a datelor personale, să le șteargă la cererea persoanelor fizice  și, în cazul magazinelor mari, chiar să nominalizeze un DPO (Data Protection Officer).

Aprecierile clienților cresc NPS-ul magazinului online | Opinia Săptămânii – Republicabio.ro

Clienții magazinului online Republicabio.ro, care deține Marca de Încredere TRUSTED.ro, apreciază ca foarte bune serviciile oferite și sigur ar recomanda acest e-shop și prietenilor și cunoscuților. Și astfel crește indicatorul NPS pentru Republicabio.ro!

Citiți în articol opiniile lăsate de clienți.

Inovații online: Alibaba și blockchain-ul alimentar, beton online, Revolut ieftinește serviciile bancare

1 > Alibaba lansează un proiect pilot bazat pe blockchain, pentru verificarea de produse fake 2 > Clicbeton este o platformă prin care constructorii și persoanele fizice pot achiziționa beton online 3 > S-a lansat un magazin online românesc de traduceri, special țintit către firme, cu 3 pachete de preț 4 > Serviciul financiar Revolut deschide birou în România și oferă card-uri virtuale în aplicație, dar și un card fizic, în aproape 30 de monede

GPEC LIVE Află de la Bogdan Manolea despre GDPR în e-commerce și încrederea în magazinele online (10 mai, ora 15)

"GPeC Live" este o serie de emisiuni transmise în direct pe pagina GPeC de Facebook, în care sunt invitați specialiști din comerțul electronic, marketing, usability, legislație de e-commerce și domenii adiacente. Invitatul celei de-a doua ediții este Bogdan Manolea (co-Fondator TRUSTED.ro). Discuția este moderată de Andrei Radu (CEO GPeC).

Programul TRUSTED.ro împlinește 7 ani. Iată cum a început și ce am realizat până acum

În 2011 era lansat site-ul TRUSTED.ro. Primele magazine online românești care au primit Marca de Încredere au profitat de o ofertă de la Școala de Vară GPeC 2011, valabilă doar... 5 minute!
În martie 2016, s-a lansat sistemul Opinii de Încredere. În prezent, 170 de magazine dețin Marca de Încredere și 66 dintre ele sunt înrolate în Feedback.TRUSTED.ro. Mai multe repere istorice, în articol.