PREMIUL “VOCEA CLIENȚILOR” 2018: Janette.ro are media 9,92 (din notele clienților reali)

În 2018, Janette.ro este cel mai de încredere magazin online, conform părerilor și notelor acordate de clienții site-ului. În fiecare an, acordăm titlul “Vocea clienților” magazinului celui mai apreciat dintre cele înscrise în sistemul Feedback.TRUSTED.ro.

Despre metodele moderne de a atrage atenția clienților, în cartea “The New Rules of Marketing & PR” de David Meerman Scott

Meritul cel mai important al cărții este că inventariază toate metodele care pot fi adoptate în prezent, dacă lucrezi în marketing și relații publice sau în social media.

GPeC SUMMIT 2018: Nir Eyal, David Meerman Scott și zeci de alți speakeri de excepție

Subiectele dezbătute în cadrul conferinței GPeC SUMMIT vizează cele mai importante aspecte pentru dezvoltarea afacerilor online, dar și situația actuală a pieței românești de e-commerce, predicții pentru viitorul apropiat, pregătirile pentru Black Friday și campaniile de sărbători.

SHOPPING ONLINE Sfaturi pentru un Black Friday 2018 de minune, nu de coșmar

Unele magazine online au început deja campaniile de reduceri de anul acesta, altele au anunțat datele, iar de altele nu știm încă dacă vor oferi sau nu discount-uri în 23 noiembrie sau în jurul acestei date.

Iată la ce să fii atent/ă în această perioadă.

STUDIU GPeC & Eureka Insights: românii au pus bani la saltea pentru Black Friday

Potrivit studiului realizat de GPeC împreună cu Eureka Insights, 7 din 10 români din mediul urban și cu acces la internet așteaptă în mod deosebit campaniile de reduceri de Black Friday și Crăciun pentru a achiziționa produse în perioada următoare.

Cumperi de la magazine din toată Europa? Noile reguli ale UE împiedică discriminarea românilor

În prezent, numai 15% dintre cetățenii europeni cumpără produse din magazine online bazate în altă țară din UE. Unul dintre motive este această practică a geo-blocării. Regulamentul privind geo-blocarea va ridica aceste restricții și va debloca comerțul electronic, atât spre avantajul clienților, cât și al companiilor.

Despre rolul reputației în cartea “Captivat. Cum să creezi produse care formează obișnuințe” (Nir Eyal, Ryan Hoover)

Cumpărătorii online sunt curioși să citească recenziile semenilor lor și vor să-și formeze o opinie fundamentată înainte de a comanda de la magazine online.