Obține sau prelungește Marca de Încredere TRUSTED prin înscrierea la GPeC 2019!

(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 5 min)

În cadrul competiției magazinelor online de la Gala Premiilor E-Commerce, obținerea Mărcii de Încredere TRUSTED.RO este prima fază. După ce magazinele înscrise trec prin audit-ul TRUSTED, le asistăm în rezolvarea problemelor și, după soluționarea acestora, le acordăm Marca de Încredere. De asemenea, magazinele care dețin deja Marca pot prelungi valabilitatea ei prin înscrierea la GPeC 2019.

În același pachet cu Marca de Încredere, oferim și sistemul de feedback de la clienți “Opinii de Încredere”, un sistem 100% obiectiv și independent.

GPeC, o competiție și o suită de evenimente cu tradiție

Cu o tradiție de 14 ani, GPeC este considerată cea mai importantă serie de evenimente de e-commerce și digital marketing din România și CEE. A luat startul ediția 2019, cu primele informații și lansarea înscrierilor pentru două din evenimentele majore din portofoliul GPeC: 

  1. Competiția Magazinelor Online
  2. GPeC SUMMIT – evenimentul de referință din domeniu, care va avea loc pe 27-28 mai la Teatrul Național București (Sala Mare).

Competiția GPeC, un concurs de 7 luni

Orice magazin online care își dorește să aibă un site bine optimizat și să își crească rata de conversie ar trebui să se înscrie în Competiția GPeC.

Peste 25 de specialiști în e-Commerce și marketing online,membri în juriul Competiției GPeC, vor evalua website-urile magazinelor online prin mai mult de 200 de criterii general valabile la nivel internațional. În urma evaluării, magazinele online primesc un raport de audit complet, astfel încât vor ști exact ce trebuie optimizat pentru fiecare criteriu în parte. Pe lângă explicațiile din rapoartele de evaluare, reprezentanții magazinelor primesc și consultanță avizată de la experții care au auditat website-urile în cadrul întâlnirilor față în față.

Taxa de înscriere în Competiția GPeC pornește de la 349 de euro + TVA și ajunge la 509 de euro + TVA pentru cel mai mare pachet (care include și 3 bilete de acces la evenimentele GPeC SUMMIT din lunile mai și noiembrie 2019). Oferta este valabilă în perioada Very Early Bird, până în 15 aprilie 2019.

Detaliile complete despre Competiția GPeC, precum și formularul de înscriere sunt disponibile pe site-ul organizatorilor, în secțiunea dedicată.

GPeC SUMMIT: 100% conținut practic și zero speech-uri promoționale

GPeC SUMMIT este considerat cel mai important eveniment de e-commerce și marketing online din România și Europa Centrală și de Est, conform recenziilor participanților, fiind cotat de către aceștia cu 4,9 puncte dintr-un maxim de 5. Acesta se desfășoară de două ori pe an, prima ediție având loc pe 27-28 mai, la Teatrul Național București.

Speakerii internaționali care vor urca pe scena GPeC SUMMIT au fost deja anunțați:

  • Karl Gilis (Co-Founder AG Consult) – este în top 3 cei mai buni experți din lume în User Experience (UX) și Optimizarea Ratei de Conversie (CRO), potrivit PPC Hero
  • Wil Reynolds (Founder Seer Interactive) – expert recunoscut internațional în SEO, PPC, Content Marketing și Analytics
  • Gerry McGovern (Founder & CEO Customer Carewords) – “unul dintre cei 5 mari vizionari la nivel global care au adus o contribuție majoră în dezvoltarea Web-ului”, potrivit publicației The Irish Times.
  • Dennis Yu (CEO BlitzMetrics) – unul dintre cei mai buni specialiști în Facebook Ads la nivel internațional
  • Jono Alderson (Special Ops @Yoast) – desemnat SEO World Champion în cadrul prestigioasei conferințe SEOktoberfest, dar și Best SEO Specialist de către Serpstat
  • Ian Jindal (Founder & Editor in Chief Internet Retailing Magazine)
  • Steven Hoober (CEO 4ourth Mobile) – unul din cei 4 cei mai buni experți în Mobile UX din lume
  • Hannah Thorpe (Founder FOUND.)

Subiectele dezbătute în cadrul Conferinței GPeC (27 mai) vizează cele mai importante aspecte și trend-uri în E-Commerce și Digital Marketing:

  • Customer Experience
  • Usability
  • SEO
  • Mobile UX
  • Content Marketing
  • Facebook Ads
  • Digital Marketing
  • Engagement
  • Retention
  • Growth Hacking
  • AI
  • Voice
  • Personalization.

Cea de a doua zi de GPeC SUMMIT (28 Mai) se va desfășura la Sheraton Bucharest Hotel și aduce participanților nu mai puțin de 5 sesiuni de masterclass cu speakeri internaționali și un curs intensiv (6 ore) de e-commerce și marketing online pentru începători.

Sesiunile de masterclass anunțate sunt:

  • Masterclass Facebook Ads (3 ore) – Dennis Yu
  • Masterclass Google Tag Manager / Analytics / Data Studio / Site Speed (3 ore) – Jono Alderson
  • Masterclass SEO (3 ore) – Hannah Thorpe
  • Masterclass Mobile UX (3 ore) – Steven Hoober
  • Masterclass UX & Customer Experience (6 ore) – Gerry McGovern

Cursul de e-commerce și marketing online pentru începători este susținut de Raluca Radu (Founder MTH Digital), Andrei Radu (CEO & Founder GPeC) și alți invitați speciali.

Prețurile biletelor de acces la sesiunile de masterclass și la curs variază între 79 și 99 de euro + TVA prin oferta Very Early Bird, valabilă până pe 15 aprilie.

Detaliile complete și formularul de înscriere sunt disponibile pe site-ul GPeC în secțiunea dedicată.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.