AJUN DE VALENTINE’S DAY > Sfaturi practice pentru magazinele online

(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 2 min)

Înainte de toate, câteva cifre care să vă arate cât de importantă este sărbătoarea Valentine’s Day în întreaga lume, culese din raportul “eCommerce around Valentine’s Day” realizat de Webinterpret:

  • Potrivit unei cercetări realizate de Nextopia, 53% dintre femeile chestionate au spus că ar pune capăt unei relații dacă n-ar primi niciun cadou de la partener;
  • Săptămâna care include Valentine’s Day a cunoscut o creștere de 11% în valoarea coșului mediu (în 2014, comparativ cu 2013);
  • Potrivit studiului Digital Analytics Benchmark de la IBM, vânzările în săptămâna premergătoare sărbătorii au crescut cu 8% (în 2014, comparativ cu 2013).

Ți-ai pregătit magazinul online pentru Valentine’s Day? Nici nu este foarte greu, mai ales dacă ai în catalog produse specifice – flori, bijuterii etc. De exemplu, un gest simplu este să aplici culoarea specifică sărbătorii – roșul – pe fundalul site-ului.

Mai poți crea landing page-uri speciale, în care să te joci un pic cu fonturile și culorile, pentru a oferi o impresie de festiv.

Pe blog, scrie câteva articole în care să explici originea sărbătorii de Valentine’s Day, să dai sfaturi despre petrecerea acestei zile, totul cu link-uri către produsele din stoc. Nu neglija partea de SEO, optimizează-ți paginile în așa fel încât să includă cuvinte cheie relevante.

10 sfaturi practice pentru a-ți pregăti campaniile online

  1. Segmentează-ți audiența după gen, vârstă, starea relației și statutul parental;
  2. Asigură-te că site-ul magazinului este prietenos cu smartphone-ul;
  3. Anunță-ți clienții despre oferte, discount-uri și early-bird-uri;
  4. Asigură-te că poți livra la timp;
  5. Oferă împachetare de cadou gratuită;
  6. Începe campania Google Ads în avans;
  7. Folosește strategii de remarketing;
  8. Trimite un newsletter clienților de la Valentine’s Day-ul de anul trecut;
  9. Poate faci un parteneriat cu o firmă care oferă servicii adiacente, precum masaj, livrare de flori etc.;
  10. Organizează un concurs pe site și/sau în social media.

Chiar dacă nu ai produse specifice de Valentine’s Day, ține cont de faptul că nu toți clienții oferă flori, trandafiri și ciocolată. Unii oameni folosesc această sărbătoare pentru a oferi produse deosebite (de exemplu, software sau abonamente la servicii online).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.