BLACK FRIDAY > Cât și cum au vândut magazinele online din TRUSTED.RO

(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 4 min)

Perioada “Vinerea Neagră” din 2018 a stabilit noi recorduri și i-a pus pe jar pe clienții magazinelor online. Unele magazine online au avut o singură zi numită Black Friday, altele s-au întins la câteva zile, o săptămână sau chiar mai mult.

Anul acesta, cele mai multe vânzări au fost realizate din categoriile:

  • casă și îngrijirea casei
  • electrocasnice mici
  • îngrijire personală
  • fashion
  • televizoare
  • telefoane
  • anvelope
  • jucării.

Modalitățile de livrare au fost diversificate: peste 70% dintre cumpărători au optat pentru livrare prin curier și 30% în showroom sau la oficiile poștale. Aproape 35% dintre cumpărători au plătit cu cardul, adică mai mulți cu 5% față de anul trecut. 

Iată cum s-au descurcat câteva dintre magazinele
care dețin Marca de Încredere TRUSTED.RO:

Sensodays.ro – vizite triple, coș constant

La acest magazin, promoția de Black Friday a fost singurul moment din an în care s-au putut cumpăra “produse de 5 stele la prețuri de 3 stele”.

Ca în fiecare an, abonații au aflat primii de promoție, rata de conversie a acestora, alături de traficul direct, fiind una dintre cele mai bune din istoria acestui eveniment. 

Valoarea coșului de Black Friday nu s-a modificat însă  substanțial față de coșul mediu. S-au triplat vizitele și numărul tranzacțiilor. Sensodays.ro așteaptă aceeași efervescență pe site și în luna decembrie, având în vedere că a pregătit o mulțime de oferte la cadouri.


F64.ro – vedetele au fost camerele de acțiune, aparatele mirrorless, accesoriile video

Cel mai mare retailer de echipamente și accesorii foto și video din România a înregistrat vânzări de 8,9 milioane de lei în week-end-ul de Black Friday. Valoarea record a coșului de cumpărături a fost de 70.168 de lei.

Clienții F64 au plasat în acest an peste 6.500 de comenzi, cu aproximativ 3% mai multe decât în 2017. Produsele vedetă de anul acesta au fost camerele de acțiune, aparatele mirrorless și accesoriile video.

Recordul raportat la un singur produs este suma achitată de un client pentru un aparat foto Nikon D5, care a fost achiziționat la prețul de 24.999 lei.


Otter.ro – vânzări de 1 milion de euro

Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, în online s-a înregistrat o creștere de 140%, cu vânzări în valoare de aproape 1 milion de euro (4,5 milioane de lei).

La nici o zi de la finalul campaniei de Black Friday, Otter.ro avea aproximativ 95% dintre comenzi deja expediate.


Vegis.ro – multe vânzări de pe mobil

Unul dintre cele mai mari magazine online de produse naturiste a înregistrat vânzări aproape duble față de 2017. Valorile au fost cu 30% peste estimările făcute pentru Black Friday 2018.

Cea mai spectaculoasă creștere s-a înregistrat la conversiile de pe mobil, unde comenzile s-au dublat, iar veniturile au crescut cu 123%.


Bestkids.ro – rată de conversie cu 20% mai mare

Magazinul a pus în vânzare peste 10.000 de produse pentru copii cu preț redus. Stocul pus în vânzare de Black Friday a urmărit impulsul de cumpărare al clienților în primele minute de la startul campaniei de Black Friday.

Rata de conversie a fost cu 20% mai mare, înregistrând cu 25% mai multe produse vândute față de anul trecut, semn că oferta de produse a fost mai apreciată anul acesta. Traficul de pe dispozitivele mobile a fost de 77%, generând 63% din vânzări.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.