STUDIU GPeC & Eureka Insights: românii au pus bani la saltea pentru Black Friday

(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 1 min)

Aproape trei sferturi dintre românii reprezentați în eșantion vor avea bugete destinate ofertelor comerciale promovate cu reduceri. Potrivit studiului realizat de GPeC împreună cu Eureka Insights, 7 din 10 români din mediul urban și cu acces la internet așteaptă în mod deosebit campaniile de reduceri de Black Friday și Crăciun pentru a achiziționa produse în perioada următoare. Doar 3 din 10 respondenți s-au arătat neinteresați de campaniile de discount, făcând cumpărături în mod uzual în perioada anterioară Black Friday (septembrie – noiembrie 2018).

Topul intențiilor de achiziție este dominat de categoria IT&C:

  • Laptopuri, telefoane și tablete: 1.472 lei
  • TV / Audio-Video / Foto: 1.393 lei
  • Electrocasnice: 986 lei
  • PC, periferice și software: 628 lei

Vacanțele și călătoriile reprezintă cea de a doua categorie importantă pentru care românii sunt dispuși să cheltuiască aprox. 1.460 lei în perioada următoare.

Urmează produsele Auto & Moto, Home & Deco, articolele de vestimentațiecardurile cadoujocurile electronice și produsele pentru Gaming și cosmeticele.

VEZI MAI MULTE REZULTATE ALE STUDIULUI PE BLOG-UL GPEC

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.