Cumpărătorii online cer livrare gratuită | Vocea clientului

(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 2 min)

S-o spunem pe șleau: clienții români care comandă online s-au obișnuit cu livrarea gratuită. Atunci când o comandă depășește o valoare psihologică – să zicem 200 de lei – clientul se așteaptă să i se ofere transportul coletului.

Cercetările privind comportamentul consumatorului virtual corelează costul de transport cu rata de abandon a coșului de cumpărături, ceea ce ne spune că o strategia a tarifelor de livrare mai maleabilăde la livrare gratuită până costuri de transport corelate cu plafoane de achiziție – contribuie la finalizarea unui număr crescut de comenzi online.


Dacă s-ar putea scădea limita minimă de transport gratuit ar fi perfect.

Cîrstea – Bușteni, RATING: 10/10


Transportul gratuit la o sumă mai mică.

Dăgăliță – Timiș, RATING: 10/10


Având în vedere că vom comanda toată ediția de cărți Disney, am dori să se găsească o soluție ca transportul să fie mai ieftin.

Anonim – Maramureș, RATING: 10/10


Pentru comenzile mai mari de 100-150 de lei, transportul ar trebui să fie gratuit.

Răspunsul magazinului: Vă mulțumim pentru feedback! Transportul gratuit îl avem setat pentru comenzile mai mari de 198 lei. Lucrând cu un serviciu extern de curierat, noi plătim toate livrările, indiferent de valoarea comenzii. Setând un prag mai mic de transport gratuit, respectivele comenzi devin nerentabile. Sperăm ca în viitor să scadă prețurile firmelor de curierat și să putem să susținem mai mult din aceste servicii.

Bejinariu – Suceava, RATING: 7/10


Minusuri: lipsă discount sau transport gratuit pentru comenzi cu valori mai mari sau clienți fideli.

Anonim – Iași, RATING: 10/10


Cu toate că valoarea comenzii a fost de 197 ron, transportul a fost gratuit, un mare plus pentru acest aspect. O să revin cu siguranță!

Eren – Tulcea, RATING: 10/10


Ar fi fain să fie transport gratuit după ce treci de o anumită sumă; măcar atât.

Lucian Pavaloi – Iași, RATING: 10/10


> Periodic, alegem unul sau mai multe comentarii care ne plac cel mai mult din sistemul Opinii de Încredere și îl/le adăugăm în rubrica Vocea Clientului sau Opinia Săptămânii.

65.994 de opinii de la clienți verificați au fost publicate pe Feedback.TRUSTED.ro, dintre care 2.306 în ultimele 30 de zile.

67 de magazine online au instalat sistemul de feedback dezvoltat de TRUSTED.ro și InboxTarget.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.