Câtă atenție acorzi “comunicării prin ambalaj”? | Vocea clientului

(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 2 min)

În cazul unei achiziții pe online, prima interacțiune concretă a clientului cu produsul este intermediată de ambalaj.

Până să vadă, să probeze sau să testeze produsul, el observă cum i-a fost împachetată comanda. Materialul, culorile, designul, etc. pentru care optezi îi comunică informații despre personalitatea, valorile și avantajele mărcii tale. În plus, își întărește impresiile despre cum magazinul tău îl apreciază ca și client și despre disponibilitatea către comunicare cu acesta.

Prin urmare, ambalajul este un instrument de marketing care participă la formarea primelor impresii și a încrederii, iar din psihologie știm că, în interacțiunea umană, prima impresie se formează în doar câteva zeci de secunde și are, în general, viață lungă.



Produse de calitate ambalate frumos, promptitudine și corectitudine. Ați devenit furnizorul meu de cadouri. Felicitări!
Lenuța – Ilfov, RATING: 10/10



O primă impresie foarte bună! Am găsit ceea ce căutam, livrarea a fost rapidă, iar produsele ambalate spectaculos! Cu siguranță, voi reveni!
Anonim, București – RATING: 10/10



Îmi place că sunt foarte rapizi dar îmi place și calitatea produselor pe care le oferă. De asemenea, sunt grijulii când vine vorba de împachetarea comenzii. Eu am comandat de câteva ori de (și o să o mai fac) și mereu au ajuns întregi.
Anonim, București – RATING: 10/10



Mi-a plăcut mult broșa și modul de ambalare. Surpriza (bomboana) a fost o idee de nota 10. Ceva ce n-am mai întâlnit. Bravo!
Corian,Tulcea – RATING: 10/10



Produsele sunt de calitate, sigilate și ambalate cu grijă, iar faptul că se adaugă o mică surpriză este o dovadă și un gest frumos de atenție și respect față de clienți.
Maria Dogioiu, București – RATING: 10/10



Prețul pixului Parker pe care l-am achiziționat mi s-a părut a fi unul corect, a venit ambalat în cutia originală, funcționează impecabil. Recomand călduros DPAP.ro! Singura mea nemulțumire a fost legată de întârzierea cu 2 zile a livrării.
Mirica – RATING: 10/10


> Periodic, alegem unul sau mai multe comentarii care ne plac cel mai mult din sistemul Opinii de Încredere și îl/le adăugăm în rubrica Vocea Clientului sau Opinia Săptămânii.

63.437 de opinii de la clienți verificați au fost publicate pe Feedback.TRUSTED.ro, dintre care 2.141 în ultimele 30 de zile.

68 de magazine online au instalat sistemul de feedback dezvoltat de TRUSTED.ro și InboxTarget.

2 thoughts on “Câtă atenție acorzi “comunicării prin ambalaj”? | Vocea clientului

  1. Attila KISS

    Ambalajul are drept scop incitarea la cumparare, fiind parte integranta a campaniei de comunicare.
    In sistemul de autoservire, produsul trebuie sa se vanda singur, sa aiba un aspect atractiv.
    Un magazin online poate fii considerat “autoservire” ?

    Reply
    1. George Hari Popescu

      Poate doar virtual, pentru că tu singur îl alegi și-l pui în coșul de cumpărături. Însă este un gest virtual, pentru că altcineva manipulează produsul pentru a ți-l livra.

      Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.