Înscrieți-vă la noul sezon al Cursului de Inițiere în E-Commerce Dalles Go!

(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 4 min)

Pe 16 iulie începe un nou sezon intensiv de 12 săptămâni al Cursului de Inițiere în E-Commerce, organizat de DallesGO și GPeC.

În cele 12 module, participanții, împreună cu trainerii, vor lucra pe studii de caz, în care se vor desființa miturile din e-commerce și se vor detecta greșelile frecvente pe care le fac magazinele online din România. Vor fi dezvoltate în echipe planuri de afaceri și strategii de marketing pentru magazine online noi de nișă și vor fi auditate magazine online pe baza celor peste 120 de criterii de jurizare GPeC.

Printre obiectivele cursului se găsesc:

  • radiografierea pieței de e-commerce din România, raportate la restul Europei, precum și evoluția acesteia în ultimii ani;
  • analiza profilului cumpărătorului online din România și particularitățile pieței, de care orice magazin online ar trebui să țină cont;
  • studierea modelelor de business în e-commerce și primii pași în strategia afacerii;
  • familiarizarea cu legislația actuală aplicabilă magazinelor online;
  • înțelegerea principiilor funcționale pentru organizarea unui magazin online:
    • cum trebuie să arate echipa;
    • cum se aleg furnizorii și platforma de e-commerce;
    • cum se organizează magazinul online în așa fel încât acesta să devină ușor de navigat și să răspundă nevoilor clientului;
  • detalierea chestiunilor tehnice, cum ar fi măsurarea principalilor KPI și Google Analytics;
  • relevanța principalelor canale de promovare în ecommerce: (SEO, PPC Google AdWords, Google Display Network, Facebook Ads), affiliate marketing, social media, content marketing și video marketing.

Structura detaliată a cursului

Curs 1
Radiografia pietei de e-commerce din România comparativ cu restul Europei. Evoluție. Categorii în creștere, oportunități de nișe. Profilul cumpărătorului online din România, particularități ale pieței. Modele de business în e-commerce. Bune practici în usability – partea I. Auditarea live a magazinelor online pe baza criteriilor de jurizare GPeC, criterii care rezumă bunele practici în industrie.

Curs 2
Legislația aplicabilă în e-commerce în România și bune practici care trebuie respectate de magazinele online. Sesiune susținută de Bogdan Manolea, co-fondator TRUSTED.ro .

Curs 3
Principalele canale de marketing online pentru promovare în e-commerce: principii de bază SEO și top direcții pentru a lucra eficient cu agenția SEO sau specialistul SEO in-house.

Curs 4
KPI principali în e-commerce și modul de măsurare al acestora. Bazele Google Analytics și principii de bază în măsurarea performanțelor magazinului meu online și canalelor principale de marketing online.

Curs 5
Bune practici în usability – partea a II-a. Auditarea live a magazinelor online pe baza criteriilor de jurizare GPeC, criterii care rezumă bunele practici în industrie.

Curs 6
Principalele canale de marketing online pentru promovare în e-commerce: Google AdWords I – Search Network.

Curs 7
Principalele canale de marketing online pentru promovare în e-commerce: Google AdWords II – Display Network. Remarketing.

Curs 8
Principalele canale de marketing online pentru promovare în e-commerce: principii de bază Social Media Marketing. Facebook Ads.

Curs 9
Principalele canale de marketing online pentru promovare în e-commerce: principii de bază Email Marketing și Affiliate Marketing, Web PR, Video & Content Marketing.

Curs 10
Exerciții practice și recapitulare strategia de ecommerce și împărțirea bugetului de marketing. Măsurarea rezultatelor și optimizarea strategiei de marketing.

Curs 11
Logistică și curierat în e-commerce.

Curs 12
Atelier practic. Prezentarea lucrărilor practice finale.

Trainerii Andrei Radu și Raluca Radu sunt persoane cu experiență de peste un deceniu. Bogdan Manolea este co-fondator TRUSTED.ro și consultant juridic specializat pe dreptul tehnologiei informațiilor și proprietate intelectuală/industrială.

Detalii despre traineri se găsesc la http://dallesgo.ro/profesor-e-commerce/.

Întregul modul de 12 săptămâni costa 3.000 lei și poate fi achitat în 2 rate. Cursurile se țin în timpul săptămânii, între 18:30 și 21.30. Pentru plata integrală beneficiați de o reducere de 10%, iar studenții beneficiază de reducere.

Înscrieri la curs: http://dallesgo.ro/cursuri-e-commerce/.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.