Aprecierile clienților cresc NPS-ul magazinului online | Opinia Săptămânii – Republicabio.ro

Un client mulțumit sporește șansele unei noi experiențe de achiziție și de ce nu, ale fidelizării sale. De asemenea, se deschide oportunitatea de a împărtăși și recomanda experiența celor apropiați, un indicator cunoscut drept NPS (Net Promoter Score).

Printre opiniile clienților magazinului Republicabio.ro, întâlnim astfel de aprecieri:

Servicii impecabile, angajati foarte bine alesi, ca si client apreciez foarte mult atentia pe care RepublicaBio o acorda atat inainte de finalizarea comenzii, cat si dupa ce relatia client-furnizor s-a incheiat. Bravo voua! Daca si produsele se vor ridica la nivelul RepublicaBio, o sa fie perfect!

Clientul a oferit nota 10 (din 10)


Sunt foarte multumita de produse, extraordinară comunicarea dvs cu clienți! Felicitări și va multumim foarte mult!

Clientul a oferit nota 10 (din 10)


Magazinul ideal! Produse excelente, customer service impecabil, website complet si usor de navigat. Multumesc pentru tot!

Clientul a oferit nota 10 (din 10)

 


> Periodic, alegem unul sau mai multe comentarii care ne plac cel mai mult din sistemul Opinii de Încredere și îl/le adăugăm în rubrica Opinia Săptămânii.

> 57.401 de opinii de la clienți verificați au fost publicate pe Feedback.TRUSTED.ro, dintre care 1.686 în ultimele 30 de zile.

65 de magazine online au instalat sistemul de feedback dezvoltat de TRUSTED.ro și InboxTarget.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.