Clientele britanice sunt dezamăgite de experiența de cumpărături online

(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 1 min)

Femeile din Marea Britanie se simt din ce in ce mai dezamagite de experiențele cumpărăturilor online. Ele cred că în magazinele online este dificil de navigat, că ele nu sunt suficient de intuitive și sunt prost concepute pentru accesarea de pe dispozitive mobile, potrivit unui nou studiu realizat de Engine și citat de Internet Retailing.

Cumpărătoarele britanice se bazează din ce în ce mai mult pe dispozitivele mobile pentru a accesa brand-uri și servicii – 98% dintre femeile din Marea Britanie au cumpărat online

Cu toate acestea, aproximativ 58% dintre cumpărătorii de sex feminin afirmă că multe site-uri au o ergonomie slabă și 44% recunosc că site-urile mobile „nu se străduiesc suficient”. Rezultatul este că, deși 88% dintre femei vizitează site-uri comerciale cel puțin o dată pe zi, doar 5% dintre ele cumpără ceva.

În proporție de 54%, clientele apreciază site-urile de comerț electronic pe baza modului în care arată magazinele fizice, însă 26% dintre ele folosesc smartphone-ul pentru a căuta produse într-un magazin.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.