Inovații online: funcționar public virtual românesc, mobilă cu realitate augmentată, aplicație de reparat dinții

(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 4 min)

Antonia, primul funcţionar public virtual din România bazat pe inteligenţa artificială

Primul funcţionar public virtual din România, numit ”Antonia”, bazat pe inteligenţa artificială, va fi lansat în 15 aprilie la Cluj-Napoca. Antonia va dirija cererile online ale cetăţenilor şi îi va ajuta pe aceştia 24 de ore din 24 în rezolvarea problemelor cu municipalitatea.

Antonia va învăţa în timp parcursul optim pentru fiecare cetăţean care interacţionează cu Primăria, reducând din munca celorlalţi funcţionari publici prin redistribuirea instantă către serviciul corespunzător a cererii completate de către cetăţean.

Citește la Mediafax


Mobilă virtuală în decor real, de la Macy’s

Macy’s a introdus opțiunea de realitate virtuală (VR) pentru aplicația sa mobilă. Pentru a-și ajuta clienții să aibă parte de o experiență unică atunci când le trec pragul, în mall-uri, Macy’s introduce și checkout-ul rapid.

Vizualizarea mobilei din magazin în propria sufragerie presupune să introduci în aplicație dimensiunile camerei pe care vrei să o mobilezi, să plasezi mobila virtuală în spațiul creat și apoi să-ți pui ochelarii VR pentru a păși virtual în camera amenajată.

Citește la Ecompedia


Dreamstime folosește inteligența artificială pentru selectarea imaginilor

Imaginile încărcate pe platformă, care ilustrează anumite locuri populare din zone necunoscute, vor fi însoțite de recomandările unor atracții similare din acele zone, iar în funcție de comportamentul utilizatorilor, aceste recomandări se vor schimba după un anumit timp. Anul trecut, 20 milioane de fișiere au fost încărcate și revizuite, în creștere cu aproximativ 30% față de cele încărcate anul anterior, în timp ce numărul de imagini încărcate prin aplicația pentru mobil a crescut cu 85%.

Dreamstime este o platformă de fotografii de stock lansată în 2000 și are în baza de date 400.000 de artiști: fotografi, ilustratori, videografi sau artiști audio.

Citește la Profit.ro


“Rezolvă-ți” dinții ieftin cu această aplicație

Programatorul Mario Vasile, absolvent al Universităţii Politehnica din Timişoara, a pus la punct o aplicaţie care înlesneşte contactul dintre studenţii de la Stomatologie şi pacienţi. Aplicaţia Studentist poate fi descărcată pentru Android şi iOS. Instalezi aplicaţia pe telefon, te loghezi cu Facebook sau cu Google, îţi alegi oraşul din care eşti (din cele 7 disponibile), după care ai patru categorii din care poţi să alegi: durere, carii, igienizări şi lucrări. Laşi numele şi numărul de telefon, iar toţi studenţii din oraşul tău vor primi o notificare despre faptul că a fost adăugată o cerere nouă. Doar primul student care intră pe cererea pacientului primeşte numărul tău de telefon.

Tarifele sunt foarte mici. Practic, de cele mai multe ori pacientul plăteşte doar materialele pe care studenţii le cumpără de la tehnicienii dentari. De exemplu, o igienizare sau un detartraj costă aprox. 20-30 de lei, în condiţiile în care, la un cabinet privat, aceasta nu costă mai puțin de 150 de lei.

Citește la Adevărul


Cumpărătorii pot sta la cozi virtuale

Mobile Ticket permite magazinelor online să îmbunătățească în mod semnificativ experiența clienților în site, permițându-le să folosească dispozitivul mobil pentru a selecta un serviciu și pentru a se așeza la coadă virtuală. Clienții deschid aplicația sau scanează un cod QR și selectează serviciul de care au nevoie, cum ar fi ridicarea unei comenzi online într-un magazin fizic, o întâlnire cu un expert etc.

Clientul va ști mereu starea exactă a poziției sale la coadă și cât timp va trebui să aștepte, astfel încât acesta să poată naviga în continuare în magazin, dacă au câteva minute, înainte de a putea fi primit de un angajat.

Citește la Internet Retailing

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.