Cum a fost 1 aprilie în e-commerce și online în general

A tot circulat pe Facebook gluma conform căreia 1 aprilie a fost singura zi din an cînd utilizatorii s-au străduit puțin să discearnă între informația adevărată și știrile false. Dincolo de păcălelile între prieteni, multe mari companii au fost glumețe în această zi. Am stat și noi cu ochii pe net și iată ce „poissons d’avril” am găsit.


Purcari îți pune deoparte o sticlă dacă minezi criptomoneda lor

Purcari Winery a anunțat că a lansat WineCoin, o criptomonedă bazată pe vinul real, cel din sticlă. În explicațiile de pe site, se spune că, de fiecare dată cînd cumperi un WineCoin, firma pune deoparte o sticlă de vin, pe care ți-o oferă cînd îți vinzi moneda. Celebrul Initial Coin Offering (ICO) se numește Initial Cork Offering și moneda lor se spune că poate fi cumpărată cu Bitcoin sau Ethereum.

„Oferta” de monede inițiale a început în 1 aprilie și durează pînă în 7 aprilie. Pe site există chiar și un „whitepaper” – numai că, în loc să fie vorba despre un raport serios, este doar o imagine cu o foaie de hîrtie mototolită. Ca să nu fie niciun dubiu, există în subsol mențiunea că totul nu este decît o păcăleală:

This is an April Fool’s joke by Purcari and should be treated as such. Our lawyers insisted we mention this.


SilkWeb își caută un CEO capabil

Celebra companie de platforme de e-commerce SilkWeb a anunțat că binecunoscutul Cosmin Dărăban s-a săturat de firmă și pleacă. Așa că au dat un anunț prin care se caută un CEO cu unele calități destul de serioase: abilități bune de public speaking, abilități excelente de negociator, capacitate de adaptare la orice tip de situație, începând de la sarcina de a înmâna premii pe o scenă din București și până la a trata cu un intern care a adormit în timpul programului.

Anunțul devine tot mai „jucăuș” în landing page-ul special creat pentru această păcăleală și enumeră și alte abilități căutate la candidați: ești deținător al unei galaxii (cel puțin una), experiență de minim 13 ani în poziția de CEO, înclinație particulară față de John Cena.


Rompetrol în spațiul cosmic

Potrivit site-ului Paginademedia.ro, „Rompetrol a gândit un întreg spot pe care mai apoi l-a publicat pe pagina de Facebook. S-a folosit de contextul în care miliadarul Elon Musk a lansat în spațiu o mașină electrică. Rompetrol a ilustrat sub forma farsei de ziua păcălelilor modul în care ar alimenta Roadsterul Tesla în spațiu dintr-o stație Rompetrol”:

Nu putem să nu observăm că videoclipul foarte bine realizat a necesitat ceva timp și un buget deloc neglijabil!


Pepsi de corcodușe, acum mai aproape de tine

Pepsi a anunțat pe pagina oficială de Facebook că va lansa băutura carbogazoasă cu aromă de corcodușe.

S-au adunat vreo 3.000 de comentarii la acest post al companiei, iar unii utilizatori au spus că s-au simțit chiar jigniți de glumă.


Pegasul electric din Capitală, bicicleta-troleibuz

Pegas a anunțat „inovația” din domeniul transportului alternativ: „Bicicleta electrică ce poate funcționa pe liniile de troleibuz”. Explicațiile tehnice:

Cu ajutorul unui convertor și a unui braț de troleu construit special pentru această adaptare vei beneficia de tensiune stabilă și continuă atât timp cât te menții conectat. Pegas oferă spre cumpărare acest kit de adaptare a bicicletei Suprem Dinamic la liniile de curent eletric ale troleibuzelor la pretul de 1000 lei.

Unii utilizatori au sugerat ca Pegas să scoată și o bicicletă care să se poată conecta la liniile electrice ale SNCFR-ului.


Salamul digital și aplicația mioritică

Preferata noastră, pentru că este o idee profund românească, este „aplicația” de la Meda care-ți spune cîte felii de salam mai ai în frigider.

Aplicația Meda Smart Meal pentru iOS și Android, o minune tehnologică cu multiple funcții, după cum urmează:
1. Conectivitate cu frigiderul smart și stoc în timp real
2. Transmitere de comandă online
3. Posibilitate de plată prin MedaCoin

Fanii paginii de Facebook ai brand-ului Meda au apreciat gluma.


Miababy lansează GrowAI – Inteligența artificială care ajută părinții la creșterea copilului

Nici nu s-a lansat bine, că Miababy s-a pus pe glume inteligente despre… inteligența artificială. Site-ul a anunțat „lansarea primului modul de inteligența artificiala integrat într-o platformă de ecommerce: GrowAI”.

De pe pagina păcălelii, mai aflăm:

Proiectul a fost dezvoltat în ultimele 12 luni și își propune să revoluționeze modul în care tinerii părinți achiziționează online produse pentru cei mici.


Vezi o listă de farse bune la Digi24

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.