De ce încrederea clienților este importantă pentru magazinul tău online (raport)

Nu este un secret pentru nimeni – încrederea este esențială pentru comerțul electronic. Cum îi poți asigura pe vizitatorii tăi că vor cumpăra de la un magazin online demn de încredere? Safe.Shop a lansat primul raport care vorbește despre importanța încrederii clienților în firma și magazinul tău online și sugerează metode prin care poți câștiga această încredere.

Safe.Shop este singura marcă de încredere care funcționează la nivel global și TRUSTED.ro este partenerul local al acestui program.


> Iată cum poți obține Marca de Încredere Globală Safe.Shop


Firmele de e-commerce petrec mult timp și cheltuie bani în asigurarea magazinelor lor față de viruși, hackeri și orice tip de malware imaginabil. Chiar mai mult timp și bani sunt investiți (sau ar trebui investiți) pentru a asigura confidențialitatea datelor personale ale clienților. Iar investițiile în securitatea comerțului electronic trebuie să influențeze încrederea consumatorilor, nu-i așa?

Ei bine, nu.

Majoritatea cumpărătorilor online nu depășesc primul pas al procesului de plată. Clienții nu vor cumpăra de la un magazin online în care nu au încredere și sunt mai puțin susceptibili să aibă încredere într-un magazin online dacă ei consideră că este un site nesigur, indiferent dacă este sau nu adevărat.

Afișează un “sigiliu” de încredere pe site

Raportul realizat de Safe.Shop demonstrează că verificarea de către terți reprezintă cea mai bună modalitate de a crește încrederea. De exemplu, TRUSTED.ro este un proiect implementat de Gala Premiilor eCommerce, Legi-internet.ro și Asociația Pro Consumatori. Niciunul dintre cele trei organisme nu este implicat în activități de comerț electronic, asigurându-se astfel obiectivitatea certificării.

“Sigiliile” de încredere sunt considerate unul dintre cele mai eficiente semnale de securitate pentru consumatori, urmate de opiniile consumatorilor. Mai multe studii au observat legătura dintre mărcile de încredere și percepțiile consumatorilor. Deoarece clienții nu se uită foarte mult la un site de e-commerce înainte de a trece la altul, va atrage atenția cu siguranță un logo distinctiv care să arate că magazinul online respectiv a aderat la un set de standarde bazate pe legislația în vigoare și pe bunele practici din domeniu.

Instalează un sistem de review-uri în magazinul online

Majoritatea dintre noi cer părerea semenilor înainte de a face o achiziție sau de a lua o decizie importantă. Acest gest verificat este cu atât mai întâlnit la cumpărăturile online, unde nu avem ocazia să vedem în realitate produsul sau să testăm serviciul. Instalarea unui sistem de feedback de la clienți precum “Opinii de Încredere” (inclus în pachetul TRUSTED.ro) poate aduce beneficii pe termen lung magazinului tău online și afacerii tale.

Părerile clienților care chiar au cumpărat de la magazinul tău și nota acordată contribuie la o impresie generală favorabilă despre site-ul tău. Dacă te implici un pic mai mult, poți chiar transforma opiniile negative în păreri pozitive!

Iar dacă sistemul de recenzii este combinat cu un sigiliu de încredere, atunci încrederea cognitivă se adaugă celei afective, iar rezultatul poate duce la o creștere a ratei de conversie.

Descarcă raportul bazat pe unele cercetări științifice și află detalii despre factorii care determină nivelul de încredere al clienților în magazinul tău online!


 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *