Opinia săptămânii, DPAP.ro: nota 10 chiar dacă au fost mici probleme cu adresa de livrare

(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 1 min)

Chiar dacă a fost o problemă cu adresa din cont, clientul celor de la DPAP a înțeles acest lucru și a oferit nota 10 magazinului.

Opinia săptămânii a fost oferită de un client care a dorit să rămână anonim

„S-a întâmplat ceva cu adresa de livrare: în cont apare corect, dar pe colet a ajuns eronată (în loc de «bvd. Tudor Vladimirescu, Cămin T8» era trecut «Strada Principală»), dar, din fericire, cei de la FAN Courier au reușit să mă identifice.”

pareri-dpap-ro-magazin-online-foto-opinii-de-incredere-trusted-ro

opinii-de-incredere-despre-dpap-ro-magazin-online-feedback-nota-generala-foto-trusted-ro

Informații actualizate pe 23 februarie 2017

Magazinului online DPAP.ro, înscris în sistemul Opinii de Încredere pe 22 iunie 2016, are nota 8.3 / 10 de la 547 de clienți verificați. Nota pentru calitatea livrării este 8.2 / 10, iar 85.56% dintre cei care au cumpărat online recomandă acest magazin.

 

Vezi toate opiniile clienților primite de magazinul DPAP.ro și notele actualizate!


În fiecare săptămână alegem comentariul care ne-a plăcut cel mai mult din sistemul Opinii de ÎncredereToate opiniile săptămânii pot fi găsite aici!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.