SINTEZA VIDEO GPEC 2016 Vox populi: de unde, ce, cât și cum au cumpărat românii online

Așa cum ne-a obișnuit la fiecare sfârșit de ani, Gala Premiilor eCommerce ne-a adus sinteza anului. Din primele două părți ale reportajului video prezentat de Andrei Radu (CEO&Founder GPeC), veți afla cifre de piață, estimări, comparații cu 2015, oportunități și probleme ale comerțului electronic românesc.

Partea a treia a reportajului ia pulsul străzii. Gabriela Bejan i-a întrebat pe români cum și-au cheltuit banii online în anul ce a trecut. Vizionați clipul și aflați:

  • motivele pentru care cumpără sau nu online;
  • cum aleg să plătească;
  • la ce magazine se gândesc prima dată atunci când vor să cumpere online;
  • cât cheltuiesc la fiecare cumpărătură, dacă au întâmpinat sau nu probleme.

Iată și primele două părți ale reportajului de sinteză realizat de GPeC:

Citește și:


Voi cum v-ați descurcat online din punct de vedere al shopping-ului în anul trecut? Lăsați mai jos un comentariu!

Un comentariu despre “SINTEZA VIDEO GPEC 2016 Vox populi: de unde, ce, cât și cum au cumpărat românii online

  1. Mihai

    Daca nu era internetul asta, nu stiu ce ma faceam de sarbatori! Am comandat totul online si culmea a fost ca totul a ajuns la timp, deci bradul a fost plin anul asta. A fost primul an cand am comandat cadourile exclusiv online si cred ca voi continua.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *