Gay Pride pe Facebook: cele mai interesante mesaje ale brand-urilor internaționale

(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 2 min)

Recenta decizie a Curtei Supreme din SUA care consfințește căsătoria între persoane de același sex pe întreg teritoriul țării a declanșat o adevărată revoluție comercială în social media. Din convingere sau din oportunism, companiile s-au grăbit să arate că sunt deschise, că celebrează iubirea în orice formă și că au oferte speciale pentru noile cupluri care se vor forma.

Tiffany & Co. a publicat o fotografie cu doi bărbați îmbrăcați la modă, cu mesajul la modă „Long Live Love” și hashtag-ul #LoveWins:

 

James Allen Jewelers a venit cu un mesaj mai subtil: în imagine, doi bărbați îmbrățișați, dintre care unul își face poză la mâna care poartă verigheta.

 

Blue Nile vrea să arate că este pregătit cu modele noi de verighete, inclusiv pentru „el și el”:

 

Gemvara mizează pe curcubeu:

 

MasterCard și-a schimbat poza de profil și a încărcat un clip în care un cuplu de lesbiene se logodește la un concert al artistei Gwen Stefani. Ca să fie siguri că au prins bine valul, compania a sponsorizat parada gay din New York:

 

Și AT&T și-a schimbat poza de profil, adaptând logo-ul la curcubeul specific mișcării LGBT:

 

Campionul oportunismului de marketing este Youtube. În afară de a-și schimba imaginea de profil, compania a publicat un val de mesaje pro-gay:

 

Aceste companii, dar și altele, au avut mesaje asemănătoare pe Twitter, Instagram, Pinterest și alte rețele. Evident, reacțiile au fost pro și contra față de mesajele publicate de brand-uri.

În general, companiile nu au răspuns la aceste reacții, dar au fost pe alocuri răspunsuri prompte, cum este cel al lui Yahoo. La o reacție de respingere a unui fan care amenință cu închiderea contului lui de la Yahoo Mail, compania îi dă instrucțiuni pentru a face acest lucru:

 


 Ați mai găsit și voi post-uri asemănătoare ale brand-urilor românești și internaționale?
Dați-ne de știre printr-un e-mail la george@trusted.ro sau pe Facebook! Mulțumim!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.