GPeC Summit: peste 600 de participanţi au luat pulsul comerţului electronic

(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 4 min)

gpec_summit-2014Cel mai important eveniment de comerţ electronic din România, GPeC Summit Mai 2014, s-a desfăşurat în zilele de 26-27-28 mai 2014, la Bucureşti, reunind peste 600 de participanţi în cele 3 zile. Evenimentul a adus 45 de speakeri de top români şi internaţionali, o zi întreagă de conferinţă, 12 workshop-uri, e-Commerce Expo, dar şi excelente oportunităţi de networking şi discuţii libere la GPeC Party. GPeC Summit este doar primul eveniment major din cadrul GPeC 2014.

Ziua de 26 Mai a fost dedicată Conferinţei care a constat în keynote speeches şi 5 panel-uri de dezbatere, subiectele dezbătute fiind axate pe optimizarea conversiilor,marketing online şi creşterea performanţelor magazinelor online. De asemenea, au fost prezentate cifre şi studii de piaţă, trend-uri de evoluţie, dar şi profilul celorcare cumpără de pe Internet.

Chris Goward (CEO WiderFunnel) – invitatul special al GPeC Summit – şi-a încheiat prezentarea în ropote de aplauze după 45 de minute de speech despre testarea şioptimizarea website-urilor, iar sesiunea susţinută de Chris în ziua de 27 Mai a reunit aproape 200 de participanţi. De asemenea, au fost extrem de apreciate prezentările susţinute de Jacob Kildebogaard (WebJuice) şi Caroline Hey (FACT-Finder).

Tot în ziua de 26 Mai, în paralel cu Conferinţa, s-a desfăşurat GPeC E-Commerce Expo care a reunit principalele companii furnizoare de soluţii şi servicii dedicate magazinelor online, fiind o excelentă oportunitate de networking şi stabilirii de parteneriate pe termen lung.

Nu în ultimul rând, Petrecerea GPeC din seara zilei de 26 mai a reunit peste 150 de invitaţi – participanţi, speakeri şi organizatori – încurajând dialogul deschis şiinformal între aceştia.

Zilele de 27 şi 28 mai au adus participanţilor 12 workshop-uri axate pe subiectele de maxim interes pentru orice magazin online şi extrem de apreciate de participanţi:

  1. Optimizarea Conversiilor
  2. E-mail Marketing
  3. Personalizare
  4. Logistică şi Curierat
  5. Loializarea Clienţilor
  6. Branding
  7. Persuasiune
  8. SEO
  9. PPC
  10. Usability
  11. Web Analytics
  12. Social Media

“Ne bucură mult feedback-ul participanţilor la GPeC Summit. Unii ni l-au transmis verbal, la faţa locului, alţii ni l-au lăsat şi în scris pe facebook, dar indiferent demetodă aleasă, am primit exclusiv opinii precum: excelent content, super eveniment, cea mai bună ediţie din toţi anii, evenimentul de referinţă în comerţul electronic,organizare perfectă, număr impresionant de participanţi şi, mai ales, oameni de calitate etc.”, spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC. “Le mulţumim tuturor şi ne bucurăm că munca noastră s-a tradus în rezultate concrete, aşa cum facem de 9 ani la GPeC”, adaugă Radu.

Ce urmează la GPeC 2014

Ediţia de primăvară a summit-ului GPeC a fost doar primul eveniment major din cadrul GPeC 2014. Potrivit organizatorilor, pe calendarul GPeC urmează multe alte acţiuni:

• magazinele online care s-au înscris în Competiţia GPeC 2014 intră în procesul de jurizare (prima etapă de jurizare desfăşurându-se în luna iunie, iar etapa finală în luna octombrie);
• în urma primei etape de evaluare, proprietarii de magazine se pot întâlni faţă în faţă cu membrii juriului pentru a discuta despre raportul de jurizare;
• la sfârşitul lunii august are loc cea de a 4-a ediţie a Şcolii de Vara de Comerţ Electronic GPeC – adică 5 zile de cursuri e-commerce la munte;
• în octombrie, GPeC aduce încă o premieră în comerţul online românesc: primul Târg al Magazinelor Online – pentru prima oară, magazinele se întâlnesc faţă în faţă cu clienţii lor şi cu internauţii;
• luna noiembrie aduce ediţia de toamnă Summit-ului GPeC şi cea de a 9-a ediţie a Galei Premiilor eCommerce.

Foto: George Hari Popescu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.