PROFIL Papetărie.net, magazinul care livrează fericire clienților

(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 4 min)

Magazinul Papetărie.net a fost lansat în iulie 2010 şi traficul a crescut destul de mult în mod constant. În 2012, s-a constatat o dublare a numărului de vizitatori pe site, datorită promovării.

În social media, activează atât pe blog, cât şi pe Facebook şi Pinterest. Comunică şi pe Twitter, dar încă nu au găsit o strategie potrivită de comunicare pe acest canal. În ceea ce priveşte Facebook, se încearcă, cel puţin în ultimele luni, o apropiere a utilizatorilor de ceea ce înseamnă Dacris şi activitatea firmei, de produsele şi serviciile acesteia, fără că ei să se simtă agasaţi.

Nu ne concentrăm pe ofertele noastre, ci pe comunicare cu userii şi pe conţinut relevant pentru domeniul nostru de activitate, spune Andreea Georgescu, consultant la Dacris. Încercăm să îi şi distrăm, bineînţeles. Credem într-un mix de fun, conţinut de calitate şi sinceritate pe care trebuie să îl punem la dispoziţie celor care au dat Like paginii noastre de Facebook. Încercăm să le spunem adevărul atât despre brand, cât şi despre produse. Din punctul nostru de vedere, am ajuns într-un punct în care comunicarea cu potenţialii cumpărători nu poate fi bazată decât pe sinceritate 100%. Pe Pinterest, facem paşi mărunţi, dar importanţi, şi încercăm să convertim publicul acestui canal pe poveştile din spatele produselor noastre.

Blogul este un instrument util şi vital, în acelaşi timp. Acolo se comunică simplu şi eficient atât despre promoţiile în derulare, despre evenimentele la care Dacris participă sau pe care le organizează, dar şi despre colegi sau eficientizarea vieţii la birou.

În general, clienţii magazinului Papetărie.net sunt interesaţi de caracteristicile produselor, de ofertele curente, iar o parte dintre ei cer ajutor în finalizarea unei comenzi online. Comanda online reprezintă un mare pas înainte în comerţul electronic, pentru că firma Dacris era obişnuită să fie contactată telefonic pentru orice comandă.  Telefonul rămâne însă principalul canal de legătură cu clienţii. Este urmat îndeaproape de e-mail şi Facebook.

Sunt peste 5.000 de abonaţi activi la newsletter, iar în general comunicarea este bazată pe oferte concrete şi reduceri personalizate pentru fiecare client în parte.

Vom implementa un chat pentru o mai bună comunicare şi vom încerca să le oferim mai multă consultanță telefonică. Sunăm fiecare client care plasează o comandă online, încercăm să îi ajutăm să facă cele mai bune alegeri pentru nevoile lor, acordăm discount-uri personalizate şi, de asemenea, le oferim informaţii utile chiar dacă nu ţin de domeniul nostru de activitate. Pe viitor, vom încerca să aplicăm mai multe din customer care-ul de la zappos.com. Este foarte important să “livrezi fericire” clienţilor tăi şi să stabileşti o relaţie de încredere cu ei, declară Andreea Georgescu.

Comunicarea cu clientul este primordială pentru Papetărie.net. Chiar dacă un utilizator nu devine clientul lor, echipa face tot ce este posibil să-l ajute să ia o decizie potrivită pentru nevoile sale. Magazinul se bazează foarte multe pe încredere, atunci când vine vorba despre clienţii săi.

Bineînţeles, este vorba de un mix atunci când vorbim despre succes pentru un magazin online, dar primul contact stabilit cu un potenţial client este cel mai important, este fundaţia relaţiei ulterioare care poate fi consolidată în timp sau deteriorată încă de la început, crede Andreea Georgescu.

Marca de încredere Trusted.ro este, pentru Papetărie.net, un plus acordat brand-ului şi o certitudine pentru cumpărători că este un magazin online de încredere, care nu încearcă să îi păcălească, ci doar să le fie de folos simplu şi eficient. Din feedback-ul primit de la clienţi, s-a constatat că marca a fost un factor suplimentar care i-a ajutat în procesul decizional.

——————————–

Acest profil face parte dintr-o serie de prezentări ale magazinelor atestate Trusted.ro. Citiți și celelalte profiluri.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.