PROFIL Emic.ro, un magazin online mare, dar cu prețuri mici

(Timp estimat pentru citirea acestui articol: 4 min)

Magazinul online Emic.ro aparține firmei Brandage și este atestat Trusted.ro din iunie 2012.

În septembrie 2011, Emic.ro s-a lansat cu secțiunea “Ofertele zilei”. În mai 2012, conceptul a fost extins către “Ofertele săptămânii”. Conceptul de business al site-ului este de reseller online. Emic.ro comercializează produsele din lichidările de stocuri ale partenerilor. Acesta este “marele secret” al prețurilor mici de pe site.

Numele magazinului face referire la conceptul site-ului, prețuri mici pentru toate produsele. Sloganul este, de altfel, edificator: Reducerea eMARE, prețul eMIC. Poate vi se pare cunoscută pasărea din imaginea de brand a site-ului, dar este doar o coincidență. Emic.ro nu este Twitter.

Ne identificăm ca echipă în aceste trăsături și considerăm că ni se potrivesc în ciuda asemănării cu icon-ul celor de la Twitter, a spus Manuela Silica, brand manager la Emic.ro.

Site-ul are un trafic constant, cu micile fluctuații specifice unor zile din săptămână. De la 300 de vizitatori unici pe zi, Emic.ro a ajuns la 3.000 pe zi, într-un an. Legătura cu clienții este menținută și prin Facebook, acolo unde se derulează periodic acțiuni de promovare pentru fidelizare.

Facebook-ul ne ajută să ne menținem brand-ul activ, să comunicăm către comunitatea noastră și să promovăm ofertele noastre.

O familie numeroasă de clienți

Clienții magazinului Emic.ro sunt activi. Deseori există întrebări legate de produsele de pe site și de campaniile promoționale. Oamenii preferă să comunice prin telefon, în majoritatea lor. De altfel, ofertele le sunt comunicate și prin newsletter-ul care are acum 17.000 de abonați.

Chiar dacă se bazează pe o masă de clienți fideli, Emic.ro nu se oprește aici:

Avem un program de loializare al membrilor, pe baza de gift–per–purchase prin care, la fiecare achiziție, utilizatorul primeste un incentive pentru a reduce prețul următoarelor achiziții, dar poate primi și cadouri la anumite praguri de cumpărături, a explicat Manuela Silica.

Cel mai bine vândute produse sunt din categoria electrocasnicelor și electronicelor. Clienții par foarte motivați când află care sunt condițiile de garanție și retur. Aceste două servicii au crescut încrederea cumpărătorilor în Emic.ro. Produsele intră zilnic în stoc, specificul magazinului fiind să aibă un alt produs la ofertă în fiecare zi.

Magazinul are un program de parteneriat. Orice companie ce deține stocuri de produse în proces de lichidare poate beneficia de platforma online de vânzare directă a lui Emic.ro, de o bază de date și de o comunitate de membri sau potențiali cumpărători, dar și de o echipă de client service și logistică.

Importanța Mărcii de încredere

Pentru Emic.ro. Marca de încredere Trusted.ro oferă o certificare a calității serviciilor, atât în relația cu partenerii cât și cu utilizatorii.

Mai mult, beneficiem de un know-how și de o evaluare din partea specialiștilor în e-commerce-ul romanesc.

Cele mai importante standarde ale Mărcii de încredere, în viziunea Manuelei Silica, sunt:

  • respectarea legii privind procesarea datelor cu caracter personal
  • respectarea politicii de returnare a produselor
  • asigurarea unui flux de comandă funcțional, fără erori tehnice

Emic.ro consideră că Marca de încredere reprezintă o certificare suplimentară ce ar trebui să-i determine pe clienții români reticenți să cumpere online.

——————————–

Acest profil face parte dintr-o serie de prezentări ale magazinelor atestate Trusted.ro. Citiți și celelalte profiluri.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.