Școala de vară GPeC: învață activ despre e-commerce!

Școala de Vară GPeC se va desfășura între 5 și 10 septembrie 2012, la pensiunea Podul Turcului, din Moeciu de Jos. Evenimentul constă într-o serie de cursuri intensive de comerț electronic din România și este o ocazie pentru toți cei interesați de a se cunoaște mai bine și de a afla lucruri noi de la specialiști din domeniu.

Aveți ocazia să petreceți aproape o săptămână alături de specialiștii pieței din online, învățând în cadrul training-urilor zilnice, adresând întrebări, participând la discuții 1 la 1 și schimbând opinii cu toți participanții.

Ediția 2011 a Școlii de Vară GPeC a fost un real succes, iar feedback-ul participanților a fost colosal, se precizează pe site-ul GPeC.

Când și unde

Școala de Vară GPeC 2012 se desfășoară între 5 și€“ 10 septembrie, la Pensiunea Podul Turcului, situată în Moeciu de Jos, pe Strada Principală nr. 441B, jud. Brașov. Locul de desfășurare a fost ales în așa fel încât să fie aproximativ în centrul țării pentru ca oricine (fie că este din București sau din provincie) să poată ajunge cu ușurință.

Condiții de participare

Poate participa oricine este interesat de comerțul electronic: magazine online, furnizori de servicii și soluții e-commerce sau antreprenori care au de gând să dezvolte o afacere online. Școala de Vară nu se adresează doar magazinelor online înscrise în competiție la GPeC 2012.

Ce veți învăța

În fiecare zi, de la 9.00 până la 14.30, se vor desfășura trei module de curs a câte 90 de minute.

Iată subiectele cursurilor:

  • Marketing, Publicitate, Targetare, Branding
  • Campanii eficiente de e-mail marketing
  • Tweaking Google AdWords
  • Indicatori de performanță și măsurători în Google Analytics
  • A/B Testing
  • SEO
  • Facebook și comerțul online
  • Usability, optimizarea conversiilor, persuasiune
  • Customer Journey în e-commerce
  • Logistică a€“ ai comandat azi? Primești azi!
  • Statistici de piață, evoluție, tendințe

Prezentările vor fi susținute de specialiști recunoscuți în România (lista poate suferi modificări):

  • Andrei Georgescu (WhiteImage)
  • Claudiu Murariu (PadiCode)
  • Cristian Ignat (2Parale)
  • Costin Radu (TheGeeks)
  • Octavian Bădescu (Sameday Courier)
  • Cosmin Negrescu (SEO monitor)
  • Liviu Taloi (SiteAudit)
  • Gabriela Chesaru (Buburuza.ro)
  • Andrei Radu (GPeC)

Dezbateri și întâlniri 1 la 1

O jumătate de zi este rezervată unei dezbateri publice pe temele de interes ale participanților (inclusiv lista stabilită în ședința de brainstorming din ziua sosirii). Practic, cursanții pot adresa întrebări specifice trainerilor, pot dialoga cu ceilalți participanți împărtășind experiențele proprii, vor asista la studii de caz și vor dezbate împreună problemele frecvent întâlnite ale magazinelor online și modul în care pot fi ele soluționate.

În fiecare după-amiază de joi până sâmbătă, aveții posibilitatea să discutați față în față cu trainerii. Andrei Radu și Liviu Taloi își rezervă două ore pe zi pentru a analiza magazinele online ale celor interesați și pentru a recomanda eventuale schimbări, cu scopul creșterii performanțelor.

Învățare activă

Școala de Vară GPeC înseamnă și distracție și team building.

Jucăm tenis de masă, fotbal, darts, biliard, facem foc de tabără și stăm la povești până în miez de noapte. Îmbinam utilul cu plăcutul și pe bune că te vei distra pe cinste alături de cei mai faini oameni din online!, aflăm de pe site-ul GPeC.

Preț și înscriere

Participarea la acest eveniment costă între 1.600 și 2.000 de lei de persoană, în funcție de opțiunea de cazare și de data înscrierii. Dacă vă înscrieți până în 6 august și alegeți cazare în regim double, prețul este de 1.600 de lei. Termenul limită de înscriere este 31 august 2012.

Consultați articolul de pe site-ul GPeC pentru a afla toate detaliile privind înscrierea și plata.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *