Google My Business oferă vizibilitate gratuită magazinului tău online > 7 metode prin care-ți optimizezi profilul

Google te ajută listându-ți site-ul în partea din dreapta a paginii de căutare (pe desktop) sau în partea de sus a ecranului (pe mobil) sau în Google Maps (cu opțiunea Explore). Optimizarea profilului de la Google My Business nu este un lucru nemaipomenit de complex. Câteva eforturi inițiale și o monitorizare constantă îți pot asigura clienți în plus.

Clienții tăi se așteaptă să le recompensezi loialitatea | Opinia Săptămânii

Clienții tăi loiali sunt cei care asociază firesc nevoia lor cu produsul tău și recomandă magazinul către cei din jurul lor. Cu siguranță îți dorești să îi ai și mâine în magazin, deci captează-le interesul și produ-le emoții!

ROMÂNIA 100 > Cum arăta shopping-ul acum 100 de ani și cum este sărbătorit online Centenarul

Unul dintre cele mai în vogă ”marketplace-uri” din acele timpuri era Centrul Vechi al Capitalei. Vânzătorii ambulanți populau zona, iar târguiala era nelipsită, dat fiind că prețurile erau destul de orientative. Trocul era adesea modalitatea cea mai simplă prin care contractul de vânzare – cumpărare se finaliza.

VIDEO Cum funcționează și cum se administrează sistemul “Opinii de Încredere” (Feedback.Trusted.ro)

Sistemul Feedback.Trusted.ro este inclus în pachetul de servicii oferit de TRUSTED.ro magazinelor online atestate. Implementarea este opțională, dar peste 60 de magazine care dețin Marca de Încredere au ales să folosească sistemul “Opinii de Încredere”. Urmăriți acest video explicativ (voce: AI prin Amazon Polly; subtitrare – română, engleză).

Platforma de Soluționarea Online a Litigiilor (SOL) are și o instituție românească desemnată

Platforma SOL (Soluționarea Online a Litigiilor) listează Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) ca fiind entitatea națională responsabilă, prin Direcția de Soluționare Alternativă a Litigiilor.

4 metode prin care-i faci pe clienți să interacționeze cu magazinul tău online

Magazinele de top știu cum să-și apropie clienții, cum să le capteze interesul și, finalmente, să-i fidelizeze. Ele comunică suficient de mult, încurajează interacțiunile, investesc în conținut util și aplicații prietenoase și se asigură că valorile promovate corespund cu cele ale segmentului vizat. Astfel, ele sporesc atașamentul clienților față de brand. Iată 4 metode pe care le poți pune oricând în aplicare, în cadrul strategiei de marketing a magazinului tău.

Inovații digitale: Google Duplex, mâncare cu drona, aplicație de făcut prieteni noi

1. Aplicația care-ți găsește cadourile potrivite pentru cunoscuți.

2. Google Duplex vorbește la telefon în locul tău și te scapă de bătăi de cap.

3. Uber va lansa mâncare cu drona; se fac teste în SUA.

4. Abonează-te lunar la un set de jucării și păstrează-le până când te plictisești.

5. Se numește Floca, dar nu este ce credeți, ci o aplicație de găsit prieteni noi.