În prim-plan

STUDIU > Clienții români cumpără mai mult și mai des de la magazinele online care inspiră încredere

Mărcile de încredere sunt un factor care influențează pozitiv încrederea în magazine pentru 77% dintre respondenți. Oamenii au încredere mai mare în magazinele online de la care au mai cumpărat sau care sunt recomandate de rude, prieteni sau cunoștințe.

Inovații online: cataloage online, ajutor cu GDPR, FRF și FRT sunt online, pizza pe drum

> Ofertolino colectează și-ți expune cataloagele de la magazine
> Sypher te ajută să implementezi GDPR în compania ta
> FRF și FRT vând echipament original în magazinele lor online
> Zoomra îi adună la un loc pe sportivi și pe organizatorii de competiții
> Pizza Hut Delivery prepară pizza pe drum, cu ajutorul roboților

BLACK FRIDAY > Cât și cum au vândut magazinele online din TRUSTED.RO

Perioada “Vinerea Neagră” din 2018 a stabilit noi recorduri și i-a pus pe jar pe clienții magazinelor online. Unele magazine online au avut o singură zi numită Black Friday, altele s-au întins la câteva zile, o săptămână sau chiar mai mult. Iată cum s-au descurcat câteva dintre magazinele care dețin Marca de Încredere TRUSTED.RO.

Vizitatorii magazinului tău prețuiesc consultanța primită | Vocea clientului

Calitatea consultanței tehnice pe care ești dispus să o oferi celui ce se arată interesat de ceea ce comercializezi face parte din instrumentele tale de marketing. Iată modul în care magazinele din sistemul Feedback.Trusted.ro oferă sfaturi utile vizitatorilor.

VIDEO > Folosește Google Tag Manager pentru a insera ușor coduri în site

De fiecare dată când vrei să adaugi un cod nou în site – de exemplu codul de la Google Analytics – trebuie să ai acces la codul paginilor de Web și să faci modificări manuale. Google Tag Manager ușurează și automatizează acest proces.  Cu ajutorul lui Google Tag Manager, poți… Read more »

CERCETARE OFFLINE > De la Târgul Ghidul Miresei: afacerile românești folosesc Internetul cu timiditate

Între 16-18 noiembrie, am fost la Târgul Ghidul Miresei, pentru a lua “pulsul” expozanților și a vedea în ce măsură afacerile lor online contează în ochii clienților lor. Am întâlnit o gamă de furnizori de produse și servicii care acoperă întregul ceremonial al nunții.